Let us Raise a Flag of Truth and Liberation: Hebrew

Note: this is a Hebrew version of “Let us Raise a Flag of Truth and Liberation” by Geert Wilders, published here yesterday. Many thanks to DarLink for the translation.

Update: The punctuation issue has been resolved. Thank you, DarLink.

“בואו נרים דגל של אמת וחירות״
חירט וילדרס

בדיוק לפני תשע שנים, בנובמבר 2004, שוטרים חמושים לבושי אפודים אספו אותי מהבית והסיעו אותי למקום מסתור. זה קרה יומיים אחרי שתיאו ואן גוך, מפיק סרטים ומבקר איסלאם, נרצח לאור יום  באמסטרדם על ידי מתנקש מוסלמי.

השוטרים לקחו אותי למקום בטוח כיוון שפושעים מוסלמים איימו גם על חיי. כיוון שגם אני סיפרתי את האמת על האיסלאם, האיום הגדול ביותר לתרבות והחופש שלנו.

מאז היום הגורלי, לפני תשע שנים, נאלצתי לחיות תחת הגנה קבועה של המשטרה. חייתי בבסיסים צבאיים, בתי סוהר ובתי מבטחים. האיומים לא פסקו עד היום, והם שללו ממני כל שמץ של פרטיות וחירות.

אך אני אמשיך להגיד את האמת. הדגל של ערב הסעודית מכריז בגאווה את השהדה או הצהרת האמונה האיסלאמית: ” אין אלוהים מלבד אללה ומוחמד הוא שליחו”

לזכר תשע השנים האלה, לזכר אלפי הקורבנות שנרצחו בתקופה הזו על ידי מחבלים מוסלמים, בלונדון, מוסקבה, מומביי, ניירובי ובאין ספור מקומות אחרים, ולזכרם של מיליונים – נשים, נוטשי אמונה, ולא מוסלמים – שסובלים על בסיס יומי מההפליה וההשפלה הנובעות מהאידיאולוגיה הנבזית ששמה איסלאם ומהחוקים המדכאים של שאריה, אני מציע לעולם המוסלמי דגל חדש – דגל הנושא הכרזת אמת ושחרור: “איסלאם הוא שקר, מוחמד הוא פושע והקוראן הוא רעל”

רק ברגע שהעולם המוסלמי יגיע להבנה שזו האמת, הוא יצליח לשחרר את עצמו מהרוע, ובכך לתרום לעולם בטוח וטוב יותר לכל בני האדם.

רק ברגע שהעולם החופשי יגיע להבנה שהאיסלאם הוא קודם כל אידיאולוגיה טוטליטרית ולא דת, הוא יצליח להגן בהצלחה על חירותו וערכיו.

Languages available for “Let us Raise a Flag of Truth and Liberation”:

Arabic Esperanto Italian
Croatian * Finnish Polish
Czech French Portuguese
Danish German Russian *
Dutch Hebrew Serbian
English Hungarian Swedish
 

(* = assigned but not yet received; † = received but not yet posted)