Let us Raise a Flag of Truth and Liberation: Farsi

Note: this is a Farsi version of “Let us Raise a Flag of Truth and Liberation” by Geert Wilders, published here on November 24. Many thanks to Mirta for the translation.

بیائید پرچم حقیقت و آزادی را به احتزاز در بیاوریم . نوشته : گریک وایدر

• نه سال پیش در ماه نوامبر 2004، نیروهای پلیس که جلیقه های ضد گلوله پوشیده بودند اسلحه حمل میکردند من را از خانه ام به یک مکان امن بردند . این اتفاق دو روز پس ازآن بود که فیلمساز تئو ون گوگ منتقد اسلام توسط یک آدمکش اسلامی در روز روشن در خیابان آمستردام به قتل رسید. پلیس برای من ایمنی به ارمغان آورد چرا که جنایتکاران اسلامی برای کشتن من، خیلی تهدید کرده بود. از آنجا که من، بیش از حد، در مورد اسلام که آنرا بزرگترین تهدید برای آزادی و تمدن ما میدانم حرف میزدم .

از آن تاریخ شوم، نه سال پیش، من مجبور به زندگی تحت حفاظت پلیس بوده ام . من در سربازخانه ها، زندان ها و خانه های امن زندگی می کردم .تهدید ها تا به امروز ادامه داشته و من را از حریم خصوصی و آزادیم محروم کرده است . اما من به صحبت ادامه خواهم داد .

پرچم عربستان صعودی با افتخار به اعلامیه اسلامی شهادت میدهد: ” هیچ خدائی جز الله وجود ندارد و محمد رسول خدا است

به یاد نه سال گذشته، به یاد هزاران قربانی که در آن دوره توسط تروریستهای اسلامی… در مکان های بی شمار دیگر به قتل رسیدند در لندن در مسکو در بمبئی در نایروبی، و به یاد میلیون ها نفر از مردم – زنان، مرتد، غیر مسلمانان – که روزانه از تبعیض و تحقیر ایدئولوژی شیطانی از اسلام و قانون شریعت اسلامی سرکوبگر رنج میبرند ، من یک پرچم جدید را به جهان اسلام معرفی میکنم – یک پرچم با اعلام حقیقت و آزادی: «اسلام دروغ است ، محمد یک جانی ، قرآن سم است. “

تنها زمانی که جهان اسلام به درک این حقیقت پی ببرد ، قادر خواهد بود که خود را از شر آن آزاد، و جهان را به مکانی بهتر و امن تر برای همه انسان ها تبدیل کند .

تنها زمانی که جهان آزاد درک کند که اسلام عمدتا یک ایدئولوژی تمامیت خواه و نه یک دین است، آیا قادر به دفاع از آزادی و ارزش های آن خواهد بود ؟

Languages available for “Let us Raise a Flag of Truth and Liberation”:

Arabic Farsi Polish
Croatian Finnish Portuguese
Czech French Russian
Danish German Serbian
Dutch Hebrew Spanish
English Hungarian Swedish
Esperanto Italian  
 

(* = assigned but not yet received; † = received but not yet posted)